duminică, 14 august 2011

Comanda Oriflame

De cateva luni am devenit reprezentant Oriflame si de atunci ma tot rasfat cu produsele lor ;))
De unele am fost multumita iar de altele, dezamagita. Pe viitor o sa vedeti mai multe postari cu review-uri de produse Oriflame, mai ales cu cele care imi plac.
Din catalogul 11 mi-am luat:
  • Giordani Gold Bronzing Pearls
    • Luciu pentru Buze Gloss Berries

      • Colour Pro, Eye Shadow Trio in: Smokey Brown si Bronzed Taupe


        • Trusa de farduri Visions si 2 farduri: Spicy si Chic

          7 comentarii:

          1. Am si eu trusa aceea Vision cu trei nuante de verde, e tare buna, imi place textura fardurilor...chiar ma gandeam sa fac un look cu ea...
            Sa le folosesti cu placere, imi plac mult toate culorile fardurilor de pleoape pe care le-ai ales.
            Te pup!

            RăspundețiȘtergere
          2. Ma crezi sau nu , nu am incercat niciodata un produs de la Oriflame! Nu cunosc reprezentanti. Sa le folosesti cu placere!:**

            RăspundețiȘtergere
          3. @Simona: Multumesc. Sunt chiar foarte bune fardurile acelea Vision, sunt mai pigmentate decat trio-urile...E pacat ca au putine culori.
            Te pup si eu!
            @It's friday Somewhere: Multumesc! Nici eu nu cunosteam nici un reprezentant si de aia m-am facut eu ;)). Produsele sunt ca la toate firmele....unele bune altele, nu.

            RăspundețiȘtergere
          4. Buna. Imi doresc sa imi cumpar fardul trio Smokey Brown de la oriflame insa vroiam sa te intreb daca acel negru este sidefat sau mat. Imi doresc un negru mat pentru machiajul de zi ca mi-am luat teapa cu destule farduri negre dar sidefate :))
            Multumesc mult. :*

            RăspundețiȘtergere
          5. @ginutza_cristina: Negrul din trusa pe care o vrei u este mat, nu este extrem de pigmentat ceea ce il face perfect pentru un machiaj de zi. Mai mult, eu folosesc acel maro pt sprancene (am parul saten). Insa crem-ul acela nu e pigmentat deloc...e mult prea subtil.

            RăspundețiȘtergere
          6. Mersi pentru raspuns. Cred ca il voi cumpara :)

            RăspundețiȘtergere