vineri, 26 august 2011

REVIEW: Gama Pantene Pro-V Aqua Light: Sampon, Balsam si Spray hranitor

Am cumparat acest set acum 3 saptamani pentru ca vroiam de mult timp sa incerc gama asta si pentru ca mi s-a parut extrem de convenabil: sampon de 400 ml, balsam de 200 ml si spray-ul hranitor de 150 de ml la 28 de lei.
Aceasta gama este adresata persoanelor cu parul fin sau gras, are o formula delicata care hraneste fara a ingreuna sau ingrasa parul dandu-i volum si facandu-l mai puternic.
Imi place mult gama aceasta, are un miros foarte frumos, curata si hidrateaza parul insa nu ofera atat de mult volum.

Eu am parul fin si foarte gras. De obicei il spalam o zi da, o zi nu, insa de curand, incercand sa scap de  nuanta bruneta l-am decolorat si intervalul dintre spalari a mai crescut cu o zi.
Nu am fost foarte multumita de parul meu in ultimele luni deoarece m-am tuns scurt si nu a iesit asa cum vroiam eu, l-am decolorat ceea ce l-a facut normal la radacina (singurul lucru bun) dar uscat la varfuri, iar vopseaua pe care o aplic curge suvoie la fiecare spalare. Mai mult, nu m-am mai tuns de 4 luni iar varfurile mele au luat-o razna. De abia astept sa ma tund maine :D, iar daca o sa vad vreo schimbare majora o sa revin cu un update la acesta postare.

Samponul: 
  • este destinat parului fin si gras
  • este transparent, asemanator celui pentru par gras de la Pantene
  • are un miros frumos
  • face multa multa multa spuma
  • se consuma foarte greu (samponez parul doar o data) 
  • il consider mult prea puternic (curata foarte bine radacina, indeparteaza uleiul de ricin si pe cel de masline de la a 2 a samponare, dar usuca foarte mult varfurile)



Balsamul: 
  • este si el destinat aceluiasi tip de par
  • este cremos
  • miroase a cocos...parca
  • nu ingrasa parul
  • se consuma repede
  • poate fi folosit si pe post de masca ( uneori il las intre 5 si 10 minute in par)
  • ingreuneaza parul ( problema parului meu este urmatoarea: este foarte fin si se incurca extrem de tare si astfel se rupe. Daca folosesc doar samponul, imi este greu sa-l descurc, chiar daca folosesc spray-ul bifazic, insa am destul de mult volum. Daca folosesc balsamul, volumul se reduce considerabil. 
Spray hranitor Dual Phase
  • este un spray bifazic care se agita bine inainte de aplicare
  • "confera rezistenta impotriva ruperii parului cauzate de coafare sau pieptanare" ( pentru ca il hidrateaza) 
  • miroase cel mai bine dintre toate produsele
  • il folosesc in fiecare zi inainte da a-mi intoare parul cu peria si am observat ca imi disciplineaza foarte mult varfurile
  • nu este asa de hranitor precum un ulei pentru varfuri, de exemplu.


Concluzii: 
  • samponul este foarte asemanator celui pentru par gras, dar dupa ce am cumparat setul mi-am amintit ca nu am mai vrut sa folosesc acest tip de sampon pentru ca mi s-a parut ca e prea puternic si pe langa sebum mai ia si culoare din par.
  • balsamul este extrem de hranitor, dar ingreuneaza parul. Am impresia ca trebuie sa-l clatesc mult mai mult decat un balsam obisnuit.
  • spray-ul bifazic miroase divin si ar fi fost perfect daca ar fi mai hranitor.
  • imi plac produsele, dar nu le iubesc si nu vad nici un atasament de durata ;))
Voi ce produse pentru par folositi? Pe care le recumparati iar si iar?

8 comentarii:

  1. Folosesc acelasi sampon de la Krauter de jumatate de an.Balsamul l-am schimbat recent ( Gliss Hair repair) si acum sunt in cautare de o masca hranitoare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Oanna: Nu am folosit niciodata sampon de la Krauter, nici sa nu mai vorbesc de Gliss pentru ca am impresia ca o sa-mi ingrase foarte mult parul asa cum fac produsele de la Nivea/ cele destinate parului vopsit.

    RăspundețiȘtergere
  3. F dragut structurat postul, great job!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uh, pacat ca am pierdut oferta :(.
    Eu abia acum am auzit de aceasta gama pentru ca am vazut reclama la tv :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate mai sunt astfel de oferte. Zilele trecute am vazut pe site-ul unei farmacii online pachet cu samponul si masca din gama asta. Oricum mie mi-am placut mult de tot. Daca iti plac produsele de la pantene sunt sigura ca o sa-ti placa si astea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Georgianaion184 iunie 2012, 20:02

    Am si eu samponul si miroase super frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa mirosi balsamul leave in (spray-ul)...miroase de 100 de ori mai bine decat samponul :)

    RăspundețiȘtergere