duminică, 7 august 2011

REVIEW: Maybelline One by One Volum'Express Mascara

Imi plac extrem de mult rimelurile de la Maybelline pentru ca le consider acceptabile ca pret si extrem de  bune. De la aceasta firma am incercat Volum'Express Falsies, Volum'Express Colossal, Volum'Express Turbo Boost si o varianta care nu mai este disponibila in Romania, dar care avea o periuta mica si era perfecta pentru genele de pe pleoapa inferioara si cele mai mici din colturile ochilor.
Sursa: www.maybelline.ro
 Eu am genele relativ scurte si drepte, foarte drepte. Nu sunt foarte dese (dar am inceput un tratament cu ulei ricin, atat pentru gene cat si pentru sprancene si astept rezultate bune ;)) ). De obicei, le curbez cu ondulatorul pentru gene doar daca  folosesc o mascara waterproof pentru ca aceasta le tine curbate mai mult timp. Mascara normala contine apa ce face ca genele sa nu mai fie asa curbate. Mai mult, prefer variantele waterproof celor normale pentru ca am observat ca acestea nu se faramiteaza in cursul zile. 

Mascara Maybelinne One by One este varianta normala in nuanta Glam Black
 Ce spun ei: Cu One by One genele tale au un volum indraznet si sunt perfect definite. Cu ajutorul a 300 mini-clestisori, fiecare geana este separata, imbracata si curbata, iar datorita formulei cu Vitamina C genele sunt tratate si fortifiate.
Noul Volum’ Express One by One a fost creat cu ajutorul unei tehnologii speciale, combinand periuta ergonomica cu clastomer si formula cu Vitamina C si acizi de fructe.
Periuta patentata cu sistem de curatare lucreaza cu formula One by One pentru a defini si separa genele fara sa incarce. Cei 300 de clestisori, cate 3 pentru fiecare geana, prind, imbraca, separa si asigura o spatiere optima pentru o depozitare precisa a produsului.
Formula speciala, imprumutata din stiinta ingrijirii parului, contine acizi din fructe recunoscuti pentru proprietatile lor – extract de coaja de lamaie, de mar, trestie de zahar si Vitamina C.
Gene perfect intinse inseamna gene mai putin incarcate, o mai buna separare si un control general mai bun al aspectului.

Ce spun eu: Genele au volum si sunt bine definite. Periuta chiar este unica si functioneaza extrem de bine pentru genele de pe pleoapa superioara. Pentru pleoapa inferioara o consider cam prea mare, pt ca eu am genele mici si de obicei ma murdaresc. Am observat ca desi nu e waterproof, la sfarsitul zilei genele mele sunt inca frumos curbate. Chiar daca nu imi curbez genele cu clestisorul, mascara asta le curbeaza frumos, nu asa de evident cum le curbeaza clestele, dar e ok.
Gene curbate cu clestisorul; 1 strat 

2 straturi
Dupa cum vedeti pozele parca nu ii fac reclama destul de buna ;)) dar eu sunt multumita de mascara aceasta. You love it or you hate it....cam asa stau lucrurile cand vine vorba de rimelurile de la Maybelinne. -
PROS:
  • curbeaza genele (chiar si pe cele mai drepte)
  • pastreaza foarte bine onduleul genelor daca ai folosit clestisorul 
  • defineste si separa genele destul de bine 
  • cand este nou nu se faramiteaza
CONS:
  • mi-e foarte greu sa-mi rimelez genele de pe pleoapa inferioara si ma murdaresc mereu
  • poate incarca foarte mult genele (  "spider lashes" daca folosesc 3 straturi) 
  •  se faramiteaza doar daca folosesc prea multe straturi
Ambalaj cu 10,4 ml de produs, valabil 6 luni de la deschidere.
Pret: aproximativ 30 de lei

4 comentarii:

  1. si mie imi place mult:Xinsa parca tot collossal e preferatul:X

    RăspundețiȘtergere
  2. @let's make a diva: ai dreptate. dar parca as incerca ceva nou si nu de la maybelline, desi o consider cea mai buna firma cand vine vorba de rimeluri.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alexandra Rotaru: Multumesc! ;)) Nu sunt eu extrem de multumita de genele mele dar cu un ondulator de gene bun si un rimel si mai bun ... arata mai bine ;))

    RăspundețiȘtergere