vineri, 12 august 2011

REVIEW: Rimel pentru volum Giordani Gold

Stiti deja din postarea de mai devreme ca marea mea iubire in materie de rimeluri este firma Maybelline, insa uneori simti nevoia sa testezi si alte produse ;)).
Rimelul pentru volum Giordani Gold a fost cumparat de mama mea si pentru ca mi s-a parut foarte bun.....i l-am luat cu promisiunea sa-i cumpar altul, de data aceasta intr-o nuanta de negru, nu de maro asa cum a comandat ea.
Nu am mai avut nicodata o mascara maro. De obicei ea este recomandata persoanelor blonde natural pentru ca ele au si genele deschise la culoare si un rimel negru ar fi prea dramatic, cel putin pe timpul zilei. Pentru persoanele cu o culoare mai inchisa de par acesta e folosit pentru acel "no make-up look" adica "genele mele dar mai frumoase, mai lungi, mai definite".

Ce spun ei: Pentru gene cu volum seducător dintr-o singură mişcare, foloseşte acest rimel cu textură bogată, dar delicată. Formula sa incredibil de catifelată, îmbogăţită cu provitamina B5, îngrijeşte genele în timp ce le învăluie într-un strat de culoare bogată şi le conferă volum ispititor.
Ce spun eu: Mi se pare o descriere corecta. Rimelul adauga volum genelor, nu le incarca chiar daca aplici mai mult straturi. Are o periuta normala care poate fi folosita fara probleme si pe cele mai mici gene.


PRO:
  •  adauga volum genelor
  • le defineste si le separa
  • nu incarca genele daca folosesc mai multe straturi
  • rezista foarte bine pe gene chiar in conditii vitrege ( Bucuresti, ploaie torentiala, fara umbrela.....rimelul rezista!) 
  • curbeaza foarte frumos genele
  • pret bun, mai ales cand e la oferta 
Gene fara rimel
1 strat
2 straturi


CONS:
    • se demachiaza foarte greu, chiar daca folosesc un demachiant bifazic
    Ambalajul auriu are 8 ml de produs.
    Expira dupa  6  luni de la deschidere
    De obicei este 37 de lei dar la oferta poate ajunge in jur de 25 de lei

    2 comentarii:

    1. Eu tot raman fan Maybelline si nu as schimba curand asta!:">

      RăspundețiȘtergere
    2. @It's Friday Somewhere: Imi plac si mie foarte mult rimelurile de la Maybelline, dar uneori am chef sa incerc si alte firme

      RăspundețiȘtergere