miercuri, 11 ianuarie 2012

REVIEW: Milk & Honey Gold Moisturising Shower Cream

Pentru ca mi-a placut  lotiunea pentru maini si corp din aceiasi gama m-am decis sa-mi iau si gelul de dus.

Ce spun ei: Transformă-ţi baia într-o oază de lux atunci când îţi speli şi hidratezi trupul cu această cremă bogată pentru duş.Crema hidratanta de dus, cu extract organic  din lapte si miere pentru o curatare delicata. Lasa pielea catifelata fara sa o usuce. (Sursa: Oriflame

Ce spun eu: Mie mi se pare un gel de dus obisnuit care face o spuma bogata si curata pielea fara sa o usuce. Comparandu-l  insa cu gelurile de dus de la Dove, nu pare atat de cremos. Consistenta este una mai groasa decat cea a unui gel de dus obisnuit si are un miros asemanator cremei din aceiasi gama.

Ingrediente:  

Potrivit Cosmetic Ingredient Dictionary acest produs contine 2  ingrediente nerecomandate: sodium hydroxide si hexyl cinimal si unul extrem de periculos: linalool. De asemenea pe Google am gasit informatii nu tocmai linistitoare despre 2-bromo-2-nitropropane-1 3-diol care este interzis in cosmeticele din EU (I think Oriflame didn't get the memo). 

PLUSURI: 
  • curata bine pielea fara sa o lase uscata
  • nu irita pielea 
  • se consuma greu 
MINUSURI: 
  • nu este foarte cremos, asa cum sunt gelurile de dus de la Dove, de exemplu
  • pretul mare : 25 lei pret intreg, 15 lei pret redus
Nu este un gel de dus care m-a impresionat. Pe la jumatatea listei de ingrediente-cand inca nu gasisem nici un ingredient periculos- chiar ma gandeam ca ar fi super sa fie un produs "curat"  insa din pacate nu cred ca o sa gasim astfel de produse in Romania. Daca insa vreti sa incercati ceva nou vi-l recomand pe acesta avand in vedere ca are mult mai putine ingrediente rele decat cele existente pe piata.
NOTA: 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu