miercuri, 26 septembrie 2012

Un fel de project-pan (partea a II a)


Revin cu partea a 2 a proiectului meu, in care o sa va prezint cateva produse pentru par si corp pe care incerc sa le termin:

  • lotiunea de corp de la Oriflame din gama Milk&Honey din care mai am extrem de putin 
  • lotiunea "cu putin autobronzant" de la Balea care mi se pare perfecta pentru o piele deja bronzata. Hidrateaza extrem de bine pielea si mentine bronzul. 

Dupa ce le termin as vrea sa-mi iau lotiunea de corp de la Garnier: Body Repair, cea recomandata de Pasagera care va fi perfecta pentru lunile reci de iarna cand pielea corpului devine mai uscata. 

  • samponul impotriva caderii parului cu Ghinko biloba de la Favisan pentru care urmeaza un review
  • samponul pentru volum de la Balea 

Nu prea sunt multumita de cele 2 sampoane poate pentru ca trec printr-o perioada ma stresanta si imi cade din nou parul, insa cred ca dupa ce or sa se termine o sa revin la o "iubire" mai veche: Samponul regenerant de la Gerovital cu care am avut rezultate bune...sau fratiorul lui mai mare si mai economicos: cel anticadere desi eu imi doresc extrem de mult samponul pentru volum de la Lush: Big


  • balsamul de par de la Favisan, care mi se pare foarte ciudat: gros, cu miros ciudat si cam ineficient (o sa il prezint in detaliu in postarea dedicata samponului)
  • tratamentul  de par de la Kallos (care nu e nici pe departe la fel de bun ca cel cu placenta)
  • balsamul spuma de la Nivea din gama pentru volum pe care l-am luat deoarece mi s-a parut extrem de ingenioasa ideea.

Dupa ce le termin fie o sa fur masca cu placenta de la Kallos a mamei fie o sa incerc balsamul de la Schauma recomandat de Adiana

  • lotinea de protectie termica de la Avon la care m-a atras pretul extrem de mic insa nu mi s-a parut ca ar proteja prea mult parul
  • keratina lichida de la Anian care imi da extrem de mult volum- aplicata la radacina dar usuca varfurile
  • serul pentru varfuri despicate de la Avon...este un produs pe care il cumpar iar si iar si mi se pare unul dintre cele mai bune de la Avon. 
  • fixativul de la londa (al 2 lea tub pe care il folosesc)
  • fixativul de la Balea pe care o sa-l recumpar in varianta mare
  • pudra pentru volum de la taft care s-a dovedit a fi tare "mincinoasa"

O sa imi recumpar fixativul de la Balea pentru ca imi place mult de tot, serul pentru varfuri despicate de la Avon (poate incerc varianta cu ulei de argan) insa  imi mai doresc o lotiune pentru protectie termica deoarece folosesc foarte mult uscatorul (mi-ar placea sa o incerc pe cea de la Tresemme: Heat Tamer Spray.

Ati incercat unele din produsele pe care incerc sa le termin? 

2 comentarii:

  1. Am incercat mai demult un sampon de la Favisan si imi amintesc ca mi-a placut . Avea un miros tare frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare ca miroase a chimen...e ok mirosul dar mi-a placut mai mult culoarea ;))

    RăspundețiȘtergere