joi, 4 octombrie 2012

REVIEW: Sampon impotriva caderii parului &Balsamul de par de la Favisan

Am citit extrem de multe lucruri bune despre Samponul impotriva caderii parului de la Favisan si am vrut extrem de mult sa il incerc. Atat de mult incat o saptamana l-am cautat doar pe el in toate plafarele pe care le stiu si l-am gasit intr-un tarziu in plafarul de la primul etaj al magazinului Bucur Obor la pretul de 11 lei pentru 200 ml. Tot de acolo am luat si balsamul de par (11 lei/150ml) doar pentru ca am adanc intiparita in minte ideea ca daca folosesti mai multe produse din aceiasi gama,  sunt mai eficiente si rezultatele apar mai repede. Lucru demonstrat lunile trecute cand am folosit doua produse impotriva caderii parului facute sa fie utilizate impreuna si rezultatele nu s-au lasat mult asteptate.

Samponul are un miros pronuntat de .... chimen si o culoare frumoasa de... turcoaz, nu este foarte dens dar nici lichid, face multa spuma, curata bine parul gras insa daca nu folosesti balsam iti poate lasa varfurile un pic uscate.

CE SPUN EI si INGREDIENTE: 
La o prima citire a ingredientelor observam ca din pacate are sodiul lauryl sulfate (SLS) care potrivit CID (Cosmetic Ingredient Dictionary) este unul dintre cele mai iritante ingrediente folosite in industria cosmetica. In rest contine niste ingrediente-vedeta: ginko biloba si unt de cacao

PLUSURI: 
  • pret acceptabil (11 lei/200ml)
  • curata bine parul
  • nu stopeaza total caderea parului ci mai degraba ajuta regenerarea lui 
MINUSURI: 
  • se gaseste extrem de greu
  • nu este cea mai buna alegere in materie de ingrediente

Balsamul are un miros foarte greu de suportat (in viziunea mea)...parca ar mirosi a castraveti insa este un miros greu, chimic. Este alb si foarte dens iar cand am ajuns la jumatatea flaconului mi a fost extrem de greu sa scot produsul. Nu hidrateaza extrem de bine parul si parca nu se aseaza la fel de bine ca atunci cand folosesc alte produse. Mie mi se pare un produs extrem de slab si sunt sigura ca mai exista si alte produse mai bune.

CE SPUN EI si INGREDIENTE:
  
Contine emolienti, agenti de ingrosare, ulei de catina, ulei din germeni de grau, vitamina C, vitamina B5, in concluzie un cocktail de hidratare pentru par insa, din pacate, eu nu m-am inteles bine cu acest produs.
Voi l-ati incercat? V-a placut?

In momentul in care mi-am cumparat cele doua produse de la Favisan, caderea parului disparuse aproape total...mai cadeau cateva fire la periatul parului si poate un pic la spalat. In primele 2 saptamani am fost multumita de sampon deoarece imi curata bine parul...il lasa insa cam uscat la varfuri, si desi foloseam balsamul din aceiasi gama nu mi s-a parut ca ar fi prea hidratant. 
Dupa aceste 2 saptamani m-am vopsit cu Syoss (Syoss Baseline, 5-1 Light Brown) si a inceput sa-mi cada foarte rau parul. A fost prima oara cand m-am vopsit  genul asta de vopsea (inainte fusesem vopsita cu una tot de la Syoss insa varianta fara amoniac si nu am avut nici o problema cu inrautatirea caderii parului). 
Cert e ca acest sampon nu mi-a oprit caderea parului insa acum cateva zile chiar am observat firicele noi (nu foarte multe-asa cum am observat dupa ce am folosit produsele de la Gerovital, insa atat cat sa se cunoasca). 
Momentan o sa ma potolesc un pic cu sampoanele si tratamentele impotriva caderii parului deoarece desi vad ca imi cad multe fire, vad ca se regenereaza si am o groaza de firicele noi care apar ca ciupercutele dupa ploaie- semn bun, care ar trebui totusi sa ma linisteasca un pic. 
Recomand samponul impotriva caderii parului de la Favisan, chiar daca la mine nu a avut rezultate spectaculoase (poate mi-am facut eu prea mari sperante=sa nu mi mai cada nici un firicel, nici cand ma pieptan, nici cand ma spal -lucru total fals pentru ca se extimeaza ca ne cad zilnic intre 50 si 100 de fire de par . Numar mic in comparatie cu cele 100.000-120.000 de fire pe care le avem dar...atunci cand acesta mai e si rar, subtire si agresat de diversi factori (ca al meu) mi se pare normal sa tot cautam leacul pentru stoparea caderii parului. Data viitoare cand o sa mai "atac" pe blog acest subiect sper sa va vorbesc despre beneficiile introducerii vitaminelor pentru par in dieta si daca administrarea lor a avut efect in cazul meu. 
Ati folosit produse de la de la Favisan? Ce imi mai recomandati? 

11 comentarii:

  1. Nici eu nu am gasit samponul asta, asa ca m-am multumit cu Gerovitalul care, din pacate, m-a umplut de matreata desi isi facea treaba foarte bine - dupa 2 spalari se putea observa ca firele de par cazute erau mult mai putine. De curand am primit lotiunea Chel stop si Sapunul moale vegetal de la Hofigal, recomandate a fi folosite impreuna, care au facut minuni. Daca pana acum adunam un pumn de par dupa spalare, acum imi cad doar cateva fire. Si acest sapun vegetal usuca parul insa gasesti si balsam in aceeasi gama care isi face treaba foarte bine. Produsele le gasesti in magazinul online Dacic Cool, fara prea multe batai de cap. Plus ca au si foarte multe promotii tentante.

    RăspundețiȘtergere
  2. asta-i problema sampoanelor impotriva caderii parului...usuca...tratezi una si dai de alta ...asa am patit eu !

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi cade parul, mai mult in perioada in care dermatita seboreica isi face de cap. Asa ca incerc sa tratez dermatita sau sa o tin sub control cu Selsun si restul parului sa-l ingrijesc cu sampon si balsam blande.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place samponul de la Gerovital si face echipa foarte buna cu lotiunea cu petrol. Din fericire eu m-am impacat bine cu ele, imi pare rau ca nu ai avut aceiasi experienta.
    Am folosit si eu lotiunea Chelstop insa niciodata cu sapunul moale, si tin minte ca am fost multumita si de ea.
    Mi-a placut mult initiativa celor de la Dacic Cool si au promotii foarte avantajoase, chiar ar trebui sa urmaresc mai des site-ul ala insa chiar as vrea sa mai aduca si alte produse.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam asa e cu ele insa ma gandesc ca e mai usor sa hidratezi niste varfuri uscat cu diferite produse (balsam, balsam-leave in) decat sa ti se infunde scurgerea de fiecare data cand te speli pe cap ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca ai gasit un leac pentru problema ta. Din cate stiu nu am nici o problema de genul asta, parul meu e doar gras (si il spal la 3 sau 3 zile-atunci cand folosesc samponul uscat) si am observat ca atunci cand se schimba anotimpurile sau sunt mai stresata, cade.
    Chiar vreau sa incerc si niste vitamine pentru par...sa vad ce reactie am la ele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma apuc si eu de luni de luat niste vitamine de pe Iherb, pana acum am luat vreo trei saptamani calciu si magneziu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu folosesc de mai bine de un an samponul Revita de la DS Laboratories din SUA si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Samponul se gaseste la Plafarul de la Universitate eu il iau de acolo tot timpul ;)
    Mi se pare un sampon buuun si nu cred ca am mai avut vreodata asa par lucios cum am acum de cand il folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sampon contra caderii parului de la Favisan dar si alte produse de la Favisan se gasesc la magazinul Biocarmen din Galati sau online www.biocarnen.ro

    RăspundețiȘtergere