luni, 21 ianuarie 2013

REVIEW: Tratament pentru par Midollo&Placenta Serical


Daca ati citit postarile mele legate de ingrijirea parului si produsele pe care le folosesc v-ati dat deja seama ca nu mi-e frica de schimbari radicale ale parului. In definitiv e doar par si creste la loc....eventually. ;))
Mai nou mi-a intrat in cap ideea de a ma face blonda. Cred ca e o faza prin care trec toate femeile la un momentdat in viata lor. Am inceput cu niste suvite discrete deoarece mi-a fost mult prea frica sa imi decolorez tot parul- desi acum ma gandesc ca ar fi fost totusi o decizie mai inteleapta fiindca acele suvite prind mereu o nuanta mai deschisa si se decoloreaza cel mai repede.

Momentan sunt un blond mediu cenusiu si cred ca la urmatoare vopsire o sa ma decolorez si o sa ma vopsesc in aceiasi nuanta- dar care va iesi mult mai deschis - la nuanta aceea visez eu de vreo jumatate de an. 
Cred ca va imaginati ca parul meu nu a avut zile prea bune si poate ma credeti un pic deplasata ca vreau sa imi supun parul fin si rar unei decolorari totale. Recunosc ca uneori ma simt foarte curajoasa sa fac acest pas insa cred ca intelegeti cum e sa va intre o idee in cap si sa nu mai scapati de ea. 
Recent am cumparat niste produse cu care ma inteleg foarte bine si care chiar mi-au ajutat parul. Unul dintre ele este masca de par luata de la un stand Kallos pe numele ei complet: Tratament pentru par Midollo&Placenta Serical sau pe scurt: Midollo. Am aflat despre ea de la Sigina al carei par blond il admir de foarte mult timp insa pana acum nu am mai incercat-o niciodata deoarece chiar nu aveam nevoie de ea.
Acum insa parul meu se resimte dupa atatea incercari de al deschide doar din vopsea iar masca de la Kallos cu placente nu prea mai facea fata. Tratamentul/Masca Midolllo mi se pare extrem de buna pentru pretul ei (17 lei la orice magazin Kallos sau maxim 25 in supermarket pentru 1000 ml). Este extrem de densa (in comparatie cu ea, masca cu placenta de la Kallos pare lichida), deci este extrem de economica, are un miros   asemanator cu cea a mastii cu placenta insa pare un pic mai...profesional daca intelegeti ce vreau sa zic.
Cum o folosesc: O aplic pe parul umed-scurs bine de apa si o intind pe toata lungimea parului insistand pe varfuri, astept 30 de minute si apoi o clatesc extrem de bine. Uneori o folosesc si ca balsam (cand timpul nu imi permite)-aplicand o cantitate extrem de mica, distribuind-o pe toata lungimea parului si lasand-o cateva minute (maxim 10).
Parul devine matasos, usor de pieptanat si usor de aranjat. Am observat ca atunci cand sunt proaspat vopsita, chiar daca o aplic extrem de aproape de radacini, nu ingrasa deloc parul. Nu as recomanda-o cuiva cu parul gras deoarece mi se pare mult prea hidratanta pentru un astfel de par, insa mi se pare perfecta daca aveti varfurile uscate sau sunteti blonde si va decolorati frecvent, sau doar va vopsiti mereu o culoare mai deschisa decat parul natural.

Plusuri:

  • hidrateaza extrem de bine parul decolorat/supus unor vopsiri repetate
  • raport extrem de bun calitate/pret
  • are o consistenta groasa ceea ce o face foarte economica
Minusuri: 
  • nu i-am gasit inca
Concluzie: Daca o sa mai am nevoie de ea si nu o sa revin la o culoare apropiata cu cea naturala, o sa o cumpar negresit! Eu chiar o recomand celor care au varfurile extrem de uscate sau isi decoloreaza frecvent parul. 

Voi ati incercat-o? Cum vi s-a parut? 

5 comentarii:

  1. Si eu am folosit-o vreo 2 ani si imi place la nebunie.
    La fel de mult imi place si cea cu Argan, mai ales ca aceea trebuie tinuta in par un timp mai scurt si are aceleasi efecte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de abia acum cateva luni am folosit-o pentru ca simteam nevoia de ceva mai hidratant pentru parul meu decolorat. Poate o sa o incerc si pe cea cu argan.

      Ștergere
    2. Cum arata cea cu Argan? Vreau si eu sa mi-o cumpar, pentru ca ador Arganul .. folosesc ulei de argan de la AVON pentru varfuri :)

      Ștergere
  2. si eu o am, dar nu m-a impresionat :( , imi place mai mult cea cu placenta, simpla. Si cum are 1000 ml, o am de 6 luni si deja n-o mai suport, in curand o arunc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine cea cu placenta nu mai facea fata, nu era destul de hidratanta. Pai si eu cred ca o sa ma plictisesc de ea insa ne intelegem destul de bine;))

      Ștergere