marți, 26 februarie 2013

REVIEW: Schauma Q10-Sampon pentru reconstructie

Nu stiu voi ce va amintiti de sampoanele Schauma insa eu tin minte ca le foloseam cu placere cand eram adolescenta. Acum, dupa experienta placuta cu acest sampon , nu stiu de ce am renuntat sa le mai folosesc dar daca imi aduc bine aminte, ultima data cand am vrut sa cumpar un sampon Schauma am ramas extrem de surprinsa de pretul lor...un pic mai mare decat cel ale altor sampoane pe care le utilizam. Acest lucru m-a surprins deoarece erau extrem de ieftine pe vremea cand le foloseam. Dar chiar si asa, uitandu-ma la multimea de sortimente m-am oprit la cel cu coenzima Q10 (cine ar fi stiut ca avem nevoie de ea si in produsele pentru par ?! :P) special creat pentru parul subtire si fragil.
Cum nevoile parului meu s-au schimbat, sau mai bine zis se schimba din 2 in 2 saptamani, la momentul respectiv parea exact ce imi trebuie.

Ce spun ei? 


Ce spun eu? 


Mi-a placut extrem de mult acest sampon pentru ca:
·         imi curata parul extrem de bland
·          are o consistenta foarte cremoasa (asemenatoare gelului de dus de la Dove)
·          face destul de multa spuma –atat cat sa simti ca iti si curata parul
·         nu usuca parul, il lasa extrem de hidratat, uneori nici nu mai simteam nevoia de balsam
Mirosul mi se pare unul suav, nu mi-a placut la nebunie, insa nici nu l-am urat.
Ceea ce nu mi-a placut a fost faptul ca dupa ce mi-au crescut radacinile parul mi se ingrasa mult mai repede- ceea ce m-a facut sa cred ca acest sampon nu este deloc potrivit pentru un par gras, fiind mult prea hidratant. 

 In ceea ce priveste ingredientele mi-a placut extrem de mult deoarece nu contine Sodium Lauryl Sulfate (SLS) ci Sodium Laureth Sulfate (SLES) mult mai bland cu pielea si scalpul. De asemenea, dupa ce am inceput sa caut ingredientele pe Cosmetic Ingredient Dictionary (CID)am avut cateva surprize placute: 
  • contine unii dintre cei mai blanzi agenti de curatare, majoritatea primind calificativele de "good" si "best" pe CID
  • chiar contine coenzima q 10= Ubiquinone precum si alte ingrediente hidratante
  • are doar un ingredient cotat cu "average": Cocamide MEA si 2 ingrediente "bad"=iritante: Parfum si Linalool. 
Nu stiu voi cum sunteti, insa eu sunt foarte placut surprinsa de lista de ingrediente, mai rar gasesti un sampon cu ingrediente atat de bune...iar faptul ca le-am gasit intr-un produs Schauma nu poate decat sa ma bucure si mai mult. Poate data viitoare cand o sa ma mai aflu intr-un supermarket o sa zabovesc mult mai mult pe la raftul cu produse Schauma.



Voi ce produse de la Schauma ati incercat? 

2 comentarii:

  1. Personal, acest sampon mi-a devastat parul. Am incercat tot felul de produse de curatarea parului care, la fel ca si cel de fata, promitea multe. Sincer, este cel mai groaznic sampon. Nu curata parul absolut deloc, il face sa cada excesiv de mult si la nici o zi dupa spalare apare matreata si parul este excesiv de gras, iar lista poate continua. Cu parere de rau ca mi-am supus parul la asa ceva, va spun cu toata sinceritatea ca acest sampon este execrabil. Nu va doresc ce am patit mai tarziu din cauza acestui produs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca ai avut o experienta asa neplacuta cu samponul asta.
      Dupa cum ai vazut din postare, eu nu prea am avut ce sa-i reprosez.

      Ștergere