vineri, 19 aprilie 2013

Indreptarea parului cu keratina

Acum cateva saptamani am fost contactata de Daniela care se ocup de indreptarea parului cu keratina si pentru ca e la inceput de drum  si este foarte pasionata de ceea ce face mi-a facut o oferta de nerefuzat. 
Recunosc ca am stat un pic pe ganduri deoarece stiam foarte putine despre indreptarea parului cu keratina si niciodata nu am aprofundat acest domeniu deoarece mi s-a parut un tratament destul de scump. Mai mult, nici nu credeam ca parul meu destul de scurt poate fi un candidat bun pentru aceasta procedura. 
Despre indreptarea parului cu keratina pot sa va spun ca este un tratament care ofera parului un aspect drept, moale, stralucitor si sanatos. Dupa cum stiti parul nostru este format din keratina, o proteina ca ii confera rezistenta si stralucire. Din cauza tuturor procedurilor pe ca le indura parul nostru precum uscatul,  indreptatul la fiecare spalat, vopsitul, decoloratul si folosirea produselor de styling el devine uscat, aspru si  greu de aranjat, un indiciu clar ca "duce" lipsa de keratina. Si cum parul meu se incadra in aceasta categorie si deja incepusem sa visez la un par drept si matasos, am intrebat-o daca e vreo problema ca am parul destul de scurt deoarece nu prea ma incadram la nici o lungime de par din aceasta pagina. Ea a fost foarte draguta si mi-a explicat ca nu conteaza lungimea parului si atat timp cat parul meu este degradat sunt o candidata buna. 
Nici nu stiti cat de mult m-am bucurat la aflarea acestei vesti si cred ca am numarat zilele pana la programarea de vinerea trecuta.

Ajunsa acasa la Daniela, deoarece lucreaza la domiciliu, am inceput prin spalarea parului cu un sampon  care contine keratina. Mi s-a parut foarte delicat cu parul si l-a curatat bland. 

Al doilea pas a fost uscarea totala a parului cu uscatorul. 

Al treilea a fost aplicarea keratinei din gama Cocochoco. Iar aici mi-a placut forte mult faptul ca Daniela mi-a pus foarte multe intrebari despre starea parului meu: daca este de obicei cret/ondulat, daca este moale, foarte uscat  etc. si mi-a studiat si cu atentia parul si a decis sa foloseasca o varianta un pic mai slaba, special creta pentru un par moale si uscat ca al meu.

Asa arata tratamentul Cocochoco. 
Mi-a impartit parul in suvite si a inceput aplicarea keratinei pe fiecare suvita in parte. Acest procedeu este unul destul de asemanator aplicarii vopselei insa diferentele sunt ca produsul cu keratina nu se aplica la radacina ci se lasa 0,5-1 cm de radacina fara produs si ca parul nu este imbibat in keratina ci se aplica un strat subtire pe care parul meu l-a absorbit imediat(semn ca ii placea ;)) ). 
Dintre toate etapele aceasta mi s-a parut cea mai lunga si cea mai migaloasa si nici nu cred ca ar putea fi altfel mai ales ca Daniela mi s-a parut a fi persoana foarte rabdatoare dar mai ales perfectionista. 

Dupa terminarea aplicarii keratinei pe intreg parul, am asteptat 20 de minute pentru ca aceasta sa-si faca efectul 

Dupa aceste 20 de minute mi-a uscat parul cu uscatorul. Acum nu stiu daca ma autosugestionam eu, insa deja mi se parea mult mai drept, desi mi-a zis ca in aceasta etapa nu prea se observa diferente notabile. 
Dupa ce parul a fost uscat bine de tot, a trecut la indreptarea parului cu placa. Aceasta etapa nu a fost la fel de lunga ca cealalta insa si aici, Daniela a dat dovada de migala, indreptand perfect fiecare suvita si chinuindu-se destul de tare in spate deoarece am parul destul de scurt. Stiu ca s-a chinuit pentru ca atunci cand imi indrept si eu parul patesc acelasi lucru si de cele mai multe ori renunt.

Rezultatul?

Pai mi-a cam intrecut orice asteptari deoarece va spun sincer ca nu am mai avut vreodata par atat de drept. Il mai indrept eu din cand in cand dar niciodata nu iesea atat de drept si niciodata nu statea drept mai mult de 2 ore. 
Am sa postez cateva poze cu starea naturala aparului meu la cateva zile inainte de tratament. Mentionez ca parul a fost spalat doar cu sampon si nu am folosit nici balsam, nici spuma de par nici CHI Silk Infusion (produse pe care le folosesc de obicei). 



Iar dupa acest procedeu parul arata asa: 

Nu stiu voi ce parerea aveti dar mie imi pare un par drept, este extrem de matasos, are un luciu foarte natural si se intretine extrem de usor. Nici nu imi vine sa cred ca  dupa ce ma spal cu sampon fara sulfati imi usuc parul si este aproape la fel de drept ca in poza de mai sus. 

Ultima etapa al acestui tratament a depins numai si numai de mine si anume ca a trebuit sa feresc parul de umezeala si sa nu il prind in urmatoarele 24 de ore. Iar 3 zile nici nu a trebuit sa ma spal pe cap pentru a nu produce efecte adverse. Cand am ajuns acasa dupa acest tratament eram asa de mandra de parul meu ca as fi stat in mijlocul patului, turceste ca sa nu stric nici un fir de par ;)). Va dati insa seama ca acest lucru nu s-a intamplat si am fost nevoita sa fac toate lucrurile normale pe care le fac de obicei: sa ma demachiez, sa ma spal pe fata si sa dorm...si va spun ca toate au fost un chin imediat dupa acest tratament. Nu mi-as fi imaginat niciodata cum as putea sa ma spal pe fata fara sa imi strang parul si fara sa il ud...insa am facut-o si pe asta: am folosit o bentita din bumbac :D iar totul s-a desfasurat foarte rapid. Oricum stiu acum ca am cam exagerat cu frica asta dar chiar nu am vrut sa fac rau parului si sa ma sabotez singura.  Oricum Daniela mi-a spus ca daca a doua zi ma trezesc cu parul un pic ciufulit pot sa il indrept un pic cu placa, pentru ca nu o sa-i faca rau, lucru pe care l-am si facut a treia zi. 
Dupa prima noapte parul meu atara asa: 

Unde imi puteti admira mandretea de vartej de la ceafa, din dreapta...care nu a fost induplecat nici de tratamentul cu keratina :)). 
Iar asa arata a treia zi: 

Unde deja parul se ingrasase putin si incepuse sa se separe in suvite. 
Dupa ce m-am spalat cu samponul fara sulfati de la Natura Siberica pe care mi l-a dat Daniela  si dupa ce l-am uscat cu uscatorul, fara sa folosesc nici un produs de styling parul arata asa: 

Dupa cum vedeti si voi din poze rezultatele acestui tratament cu keratina sunt: 
  • un par drept
  • un aspect matasos si sanatos al parului
  • un luciu extrem de natural
Parul este extrem de hidratat, pare mai sanatos, este moale-in sensul bun, nu se mai incurca, se aranjeaza foarte usor si imi economiseste destul de mult timp. Pretul acestui tratament mi s-a parut extrem de convenabil, tarifele le gasiti aici. Iar Daniela mi se pare o persoana extraordinar de draguta, simpatica si foarte pasionata de ceea ce face. 

Dezavantajele acestui tratament sunt: 
  • imediat dupa tratament parul nu poate fi atins, prins in coada sau spalat 
  • solutia cu keratina, desi miroase extraordinar de bine a ciocolata, poate elimina un gaz ce poate provoca disconfort. Mie mi-au lacrimat un pic ochii atunci cand am asteptat acele 20 de minute insa nimic grav sau care sa ma sperie. 
  • parul este extrem de hidratat (tocmai din cauza asta nu este recomandata folosirea balsamului /a mastii imediat dupa tratament) si se ingrasa mult mai repede insa nu e aceea senzatie pe care o ai cand ti se ingrasa radacina si varfurile raman uscate ci se asemeana mai degraba cu folosirea unui sampon mult prea hidratant pentru parul tau. 
Daca sunteti din Bucuresti si vreti sa incercati acest tratament eu v-o recomand pe Daniela pentru ca sunt sigura ca nu o sa va dezamageasca. 
Datele ei le gasiti aici si aici

O sa revin peste careva saptamani sa va arat cum se prezinta parul dupa mai multe spalari si cum se va intelege cu produsele mele de styling pe care intentionez sa le reintroduc inapoi in rutina de ingrijire aparului. 

Voi ce parere aveti despre rezultatele acestui tratament? Sunteti tentate sa il incercati? 

58 de comentarii:

  1. suna tare bine...in general tarifele pentru un astfel de tratament sunt exagerat de ridicate in saloane. a iesit superb oricum, sa te bucuri de noua podoaba capilara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt extrem de scumpe tratamentele cu keratina! Multumesc mult!

      Ștergere
  2. Îmi plac rezultatele obținute, surprinse în fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult cum arata! Eu sunt disperata dupa un par drept si lucios, insa din pacate al meu nu este deloc asa! Ma tenteaza sa incerc, dar nu sunt din Bucuresti si nu cred ca voi ajunge prea curand! Dar ramane pe lista dorintelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum ai vazut in primele poze al meu nu e deloc asa ;)). Cine stie...poate o sa gesesti si u o oferta avantajoasa. Eu recomand tratamentul,sunt foarte multumita de rezultate

      Ștergere
  4. buna imi poti da si mie datele de contact al Danielei ?multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate datele ei sunt pe blogul ei: http://keratinne.blogspot.it/2013/03/contacte-unde-si-cind-ma-puteti-gasi.html
      Cu placere!

      Ștergere
  5. Cat costa un astfel de tratament.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de lungimea parului... gasesti preturile pe blogul Danielei.

      Ștergere
  6. de unde pot sa-l cumpar ?

    RăspundețiȘtergere
  7. De unde se poate cumpara keratina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cred ca ar trebui sa o intrebi pe Daniela de unde isi cumpara keratina, in articolul asta am scris despre un tratement cu keratina pe care mi l-a facut ea. Sincer eu nu m-as incumeta sa imi iau solutia, sa o aplic si sa ma chinui pe urma sa il indrept...nici nu cred ca pot sa il indrept singura.

      Ștergere
  8. Rotaru Gabriela Tatiana
    Un articol interesant,iti sta foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat costa indreptarea??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai toate tarifele pe blogul danielei: http://keratinne.blogspot.it/2013/03/tarife.html

      Ștergere
  10. Imi poti da nr tau ms !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nr de telefon al Danielei, cea care mi-a facut tratementul il gasesti aici: http://keratinne.blogspot.it/2013/03/contacte-unde-si-cind-ma-puteti-gasi.html

      Ștergere
  11. buna, vreau sa merg si eu la Daniela si as vrea sa stiu cum arata parul tau acum, la cateva luni de la tratament. s-a deteriorate vreun pic, mai este drept si matasos? ai de gand sa repeti tratamentul?
    dupa keratina parul ramane drept ca dupa placa?
    mersi mult.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna! Eu iti recomand tratamentul pentru ca am fost foarte multumita de el: parul meu era matasos, drept (daca il uscam cu uscatorul, pentru ca daca nu il foloseam statea un pic cam intors la varfuri) chiar il simteam mai sanatos....atat de sanatos incat am avut curajul ca dupa 3 luni m-am decolorat la radacini si apoi m-am vopsit cu o vopsea cu oxidant de 9%...si mi-a cam uscat din nou parul. Plus ca ...nu mi-a iesit culoarea pe care o vroiam si am inceput sa ma spal cu un sampon mov-din acela pt par blond (cu sulfati- ceea ce e total interzis in cazul in care ti-ai inderptat parul permanent). Poti vedea si din poze cat de drept este in prima zi si depinzind de "personalitatea" parului tau poate ramane drept daca il ingrijesti cum trebuie: il speli cu sampon fara sulfati, il usuci cu uscatorul de fiecare data cand il speli. Mie nu mi-a ramas parul asa de drept ca in prima zi....insa il aranjam mult mai repede de dimineata.
    Chiar am de gand ca dupa ce o sa ma vopsesc luna asta, depinzind de starea parului meu(pentru ca vreau sa il mai deschid un pic) sa imi mai fac un tratament

    RăspundețiȘtergere
  13. Fetelor, nu stiu de ce spuneti voi ca la Daniela este scump, are preturi cu mult mai decente decat la alte saloane din Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna...vroiam sa te intreb cat ti-a rezistat parul cam in aceeasi formula?Am vazut de asemenea ca daca te vopsesti iti dauneaza?Eu sunt blonda si radacinile mi le fac lunar.Astept un raspuns :) Multumesc frumos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!
      Pai daca o sa citesti raspunsul de mai sus putin o sa iti dai seama prin ce a trecut parul meu de la indreptarea lui si pana acum. Eu cred ca prin parul meu nu prea a mai ramas nici o urma de keratina pentru ca mi-a am vopsit parul 1 data pe luna (cam de 7 oti pana acum)- si de fiecare data imi schimbam culoarea-deci il vopseam total, am inceput sa folosesc un sampon mov cu sulfati...si de acolo am continuat cu altele. Din punctul asta de vedere am fost foarte neascultatoare.
      Nu cred ca dauneaza fost rau daca te vopsesti dupa ce ai facut tratamentul asta (trebuie sa treaca minim 2 saptamani intre tratament si vopsit) insa daca esti ca mini si inca iti mai cauti o culoare care sa-ti placa si tot il decolorezi...e normal ca parul sa nu mai fie ca in primele zile de dupa tratament.
      Daca esti multumita de culoarea parului tau poti sa-ti faci tratamentul si pe urma, urmatoarele luni sa te decolorezi/vopsesti doar la radacina fara sa dai si pe restul parului si in acest fel keratina o sa reziste mai bine decat mi-a rezistat mie. Si sub nici o forma sa te speli cu alt sampon decat cel fara sulfati. ;).

      Ștergere
  15. Buna Alina...vreau sa stiu sh eu cat ti'a rezistat tratamentul cu keratina?!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cam jumatate de ani mi-a rezistat. Cred ca mi-ar fi rezistat mai mult daca foloseam in continuare samponul fara sulfati si nu ma vopseam asa de des (am explicat mai sus de ce am incetat sa folosesc samponul asta). Eu zic sa il incerci, mai ales daca ai parul degradat de la vopsit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, va rog mult Alina sa-mi zice-ti si mie cum se cheama acel sampon fara sulfati pe care la-ti folosit si de unde il pot achizitiona???! multumesc anticipat!

      Ștergere
  17. dar dupa asta nu tia cazut parul?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu multi zik ca dupa indreptare cade parul drept fiind un efect negativ dar probabil nui adevarat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, chiar nu m-am confrutat cu problema asta dupa tratament. Daca ti-l ingrijesti corect, adica folosesti produse fara sulfati si nu il vopsesti foarte des, arata foarte bine. Mai intereseaza-te despre tratament si daca ajungi la concluzia ca ti-ar trebui, eu te sfatuiesc sa il incerci.

      Ștergere
  19. Buna tuturor. Am avut o conversatie telefonica cu Daniela. Mi-a lasat o impresie buna si a stat sa imi raspunda la toate intrebarile. A ramas ca ne vedem dupa sarbatorile de Paste ca sa imi fac si eu tratamentul. Mi-a explicat ca recomanda repetarea acestuia o data la 4 luni. Pretul este foarte bun, comparativ cu saloanele din Bucuresti unde m-ar costa in jur de 300 de lei. Pe blogul ei apare ca pentru lungimea parului meu, tratamentul costa 150 de lei dar daca este foarte des poate fi 170 lei. Am apreciat sinceritatea si d-abia astept sa colaborez cu ea. Revin cu un comentariu dupa ce voi vedea rezultatele.
    Va salut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!
      Sper sa ai rezultate bune si sa fii multumita de tratament!

      Ștergere
  20. Buna,eu am facut tratamentul cu o saptamina in urma,parul Este drept ,dar se ingrasa repede :-( ce ar trebui de facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      Tin minte ca si mie mi se ingrasa mult mai repede dupa tratament, dar asta a durat maxim o luna, cred. Se intampla lucrul asta pentru ca parul are multa keratina, cu timpul, nu se mai ingrasa asa de rau. Te poti spala de fiecare data cand simti nevoia cu sampon fara sulfati, cu cel pe care ti l-a recomandat Daniela. Chiar daca te speli mai des nu o sa i dauneze tratamentului deoarece samponul este foarte bland.

      Ștergere
  21. ce sampon fara sulfati ai folosit?ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit unul de la natura siberica pentru volum.

      Ștergere
  22. cand e mai bine sa se faca indreptarea, inainte sau dupa vopsirea acestuia? ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu te sfatuiesc sa te vopsesti si pe urma sa iti faci tratamentul cu keratina. Sfatul meu este insa sa te vopsesti pe urma din ce in ce mai rar, sau in cel mai rau caz sa ramai la o culoare si sa iti vopsesti doar radacinile atunci cand cresc.

      Ștergere
  23. Buna.daca doresc sa imi faca tratamentul mi-l poate face ea..sau doar se poate cumpara kit-ul si il fac akasa?eu nu prea m-as baga sa mi-l fac singura ca nu am tot ce imi trebuie si mi-e k dau banii degeaba.daca mai este valabil te rog sa imi raspunzi.Am parul lung..trece un pic de tot de sani..nush exact cati cm..cam cat m-ar costa?La salon este ft scump.. :(

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna! :) am intrat si pe blogul danielei si nu am gasit alt contact in afara de blogul propriu-zis... As dori daca de poate sa dau de daniela cat mai repede fiindca mi-am facut parul permanent (mare, mare , mare greseala) si as dori s-o intreb daca se poate sa-mi fac in conditiile acestea tratamentul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai facebook o poti contacta aici : https://www.facebook.com/daniela.croitoru.524?fref=ts

      Ștergere
  25. buna, as avea o intrebare, a doua zi dupa aplicarea tratamenului cu keratina poti aplica purdra pentru a absorbi excesul de sebum??? multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Eu am folosit sampon uscat (gasesti mai multe tipuri in magazinele dm sau in magazinul de pe Pantelimon -Hello Free Z One Discount). Mi-e mult mai usor sa folosesc sampon uscat decat pudra de bebelusi mai ales ca are aceleasi rezultete, daca nu, mai bune. Tin minte ca in perioada aceea chiar foloseam foarte des samponul uscat si nu am avut experiente nefericite.

      Ștergere
  26. Si eu mi-am indreptat parul cu keratina, de 3 ori deja, acum gindesc de nu ar fi periculos sa mai repet....nu stiu ce sa fac? a mai fost cineva in asa situatie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi l-am indreptat o data si nu te pot ajuta cu un raspuns la intrebarea ta insa tu stii cel mai bine starea parului tau. Ai observat ca parul tau s-a subtiat/ s-a rarit de cand ai inceput tratamentul?

      Ștergere
  27. dezavantajele sunt ca nu te poti spala 2-3 zile pe cap si nu iti poti prinde parul??ATAT??despre dezavantajul de a fi un produs extrem de periculos cu risc cancerigen nu spune nimeni nimic..??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, solutia de indreptare poate fi nociva insa orice procedura de acest tip (fie ca e indreptarea parului cu keratina, fie epilare definitiva etc)presupune un risc. Eu mi-am asumat riscul asta. Daca ai informatii mai detaliate despre riscurile acestei proceduri, te rog sa le imparti si cu noi.

      Ștergere
  28. Cat de des trebuie aplicat acest tratament? Adica, daca l am facut o data, peste cat timp trebuie sa-l fac din nou?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca depinde de tine, de tipul tau de par si de cat de bine il ingrijesti dupa, deoarece trebuie sa il speli cu sampon fara sulfati. Eu tin minte ca am simtit efectele cam 3 luni. Probabil ma tinea mai mult daca il ingrijeam asa cum trebuie: nu il vopseam in fiecare luna (sau daca il vopseam, trebuia sa il vopsesc doar la radacina nu si pe lungime) si foloseam in continuare sampon fara sulfati. Mie nu mi-a placut samponul fara sulfati pe care il aveam asa ca am inceput sa folosesc pantene aqua light de prin a doua luna.

      Ștergere
  29. Buna, am inteles ca dupa ce aplica keratina se usuca cu aer rece, asa i?

    RăspundețiȘtergere